کتاب هانون 1
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

پیانیست




 

کتاب هانون کتابی برای تقویت یکسان انگشتان است

این کتاب 3 بخش و 60 تمرین دارد (تمرینات بخش اول جهت تقویت ونرمش انگشتان بصورت یکسان) (تمرینات بخش دوم تمریناتی جهت اماده سازی انگشتان برای مراحل عالی تر) (تمرینات بخش سوم تمرینات پیشرفته جهت بر طرف کردن مهمترین مشکلات تکنیکی است) .

خود من تا حالا بخش دوم را تموم کردم .  فصل یک این کتاب واقعا انگشتان را تقویت می کند من پیشنهاد می کنم حتما بخش اول این کتاب را تمرین کنید

 نمونه ای از تمرین های این کتاب برای دانلود کلیک کنید_

                                                                                                     با تشکر 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 27 مرداد 1391برچسب:, :: 19:32 ::  نويسنده : مهیار